Google Ads

Google Ads-campagnes zijn een van de meest gebruikte online advertentiemethoden. Momenteel worden Google-zoekmachines gebruikt door 91,86% van de wereld en dat is waar uw huidige en toekomstige klanten zich bevinden. Er zijn volop mogelijkheden om te adverteren. Van tekstadvertenties, via productadvertenties voor webwinkels tot videocampagnes op Youtube. Het belangrijkste is om de juiste soorten advertenties af te stemmen op uw branche, zodat ze u de hoogste winst opleveren

Zoek advertenties

Tekstcampagnes in Google Ads zijn in feite het populairste advertentieformaat voor de dienstverlenende sector en online winkels. Ze verschijnen in de Google-zoekmachine na het invoeren van trefwoorden die in de campagne zijn gedefinieerd.

Ze mogen niet ontbreken in jouw servicecampagne en in een campagne voor webwinkels zullen ze een mooie aanvulling zijn op jouw productcampagnes.

Google Display Netwerk

Grafische campagnes zijn een geweldige aanvulling op een campagne en een kans om merkherkenning op te bouwen. Dankzij banners of flexibele grafische advertenties kunnen we mensen bereiken die geïnteresseerd zijn in een bepaald onderwerp of zoeken op trefwoorden in de Google-zoekmachine. We kunnen onze beeldadvertenties ook richten op specifieke websites of pagina’s over specifieke onderwerpen.

Zoals je ziet zijn er veel mogelijkheden en het is de moeite waard om te testen of deze geschikt zijn voor jouw bedrijf.

Advertenties met productvermeldingen voor e-commerce

Shopping-campagnes zijn het basiscampagnetype voor online winkels. Dankzij hen worden jouw producten weergegeven in de Google-zoekmachine boven de zoekresultaten.

Deze advertentie-indeling bevat een foto, titel en prijs van je product.

Dit is de advertentie-indeling die de meeste conversies (aankopen) naar online winkels genereert. Als je een winkel runt, kun je dit type campagne niet overslaan.

Lokale advertenties

Je kunt lokale campagnes direct vinden op de Google-kaart of in zoekresultaten waar een kaart verschijnt met gemarkeerde plaatsen waarnaar de gebruiker op zoek is. Meestal zijn er meerdere servicelocaties die vergelijkbaar zijn met die van jou. Dankzij de advertentie wordt jouw locatie als eerste weergegeven.

Lokale campagnes zijn perfect voor lokale bedrijven die stationaire diensten leveren, zoals tandartsen, schoonheidssalons, restaurants, co-bags, kappers, enz.

Lokale bedrijfsadvertentie is gekoppeld aan je Google Mijn Bedrijf-vermelding en wordt weergegeven op Google Maps.

YouTube-videoadvertenties

In veel huizen heeft YouTube de tv al voor 100% vervangen. Zo kan langzaamaan worden geconcludeerd dat videoreclame op YouTube de opvolger is van televisiereclame. Bij dit soort reclame zijn de prijzen voor het tonen van een advertentie echter onvergelijkbaar lager dan voor een tv-campagne. Steeds meer adverteerders kiezen ervoor om hun campagnes uit te breiden met videoadvertenties op YouTube. Een reclamefilm maken is namelijk vrij eenvoudig en relatief goedkoop om te doen.

Videocampagnes zijn ook een geweldige oplossing voor YouTubers, artiesten en vloggers die het bereik van hun video’s willen vergroten en in kortere tijd meer kanaalabonnementen willen verzamelen.

Remarketingcampagnes

Remarketing is altijd een zeer trendy onderwerp geweest. Men moet echter onthouden dat dit natuurlijk een fantastische optie is om terug te keren naar gebruikers van onze site, maar het moet wel goed worden gedaan.

We kunnen remarketing inzetten in beeld-, product-, tekst- en YouTube-campagnes. Het hangt allemaal af van wat we belangrijk vinden en op welke markt we actief zijn.

Buitenlandse Google Ads-campagnes

Als je jouw bedrijf wilt uitbreiden naar buitenlandse markten, kun je ook op mij rekenen. Momenteel voer ik Google Ads-campagnes uit in 46 landen op 4 continenten, dus het betreden van buitenlandse markten is geen probleem voor mij.

Customers opinion

Bekijk de meningen die mijn klanten mij hebben gestuurd, gepost op LinkedIn en Google

Grzegorz Krzyżaniak

Gregor Media

I recommend Michał and his Google Ads skills. During the consultation, he explained all the issues related to my campaigns. Concrete without spilling water. It should be mentioned that Michał is simply a very nice and cultured person, so working with him is pure pleasure.

Monika Ambrozowicz

picterra.ch

I'm more than satisfied with a Google Ads training that I've recently had. It was a highly practical and efficient hands-on workshop, during which I created my first campaign with different types of ads. Michal is an excellent instructor - patient, easy to communicate, and well qualified. I can highly recommend his courses and audits

Gabriela Cerowska

MOMA

I recommend working with Michał! An expert in Google Ads and many other tools that will improve the company's visibility on the web, and thus improve the company's results. A great strategist and data analyst. Full professionalism and an unconventional approach.

Mateusz Kwiatkowski

Michał has audited the Google Ads account and campaigns in my company. The audit is detailed and opens your eyes to what is worth improving. Fast and efficient communication and delivery of the audit within the set time limit encourages me to undertake permanent cooperation! I strongly recommend Michał as an expert in the field of Google Ads

Klaudia Wilusz

NAV 24

I definitely consider the training with Michał as one of the most substantive I have had the opportunity to participate in. Michał is able to convey knowledge in a practical way, supported by specific examples. Practical experience, know-how and, above all, great teaching skills make Michał a really great trainer in the area of ​​Google Ads

They trusted me

Znak Horyzont
CARGO by owee
Yolk
epinokio
Centuria
Purena
Fabryka Pościeli
Manufaktura w Bolesławcu